GO GIRL

det va ett jädra drag i både stavarna och ninisen igår, det gick snabbt med andra ord. jag börjar jobba på dethär med att motionera. liksom, jag har aldrig vart något stort fan av det, och när min danslärare flyttade till estocolmo rasade allt, haha. det va just den dansen (exakt den) eller inget, vilket resulterade i inget. men jag jobbar mig sakta uppåt, imon ska jag och höglund och simma igen.

på tal om höglund så hoppas jag på besök från denna stjärna ikväll. vi har mycket att uträtta. dessutom så saknar jag stjärnan.

en puss på det.


Kommentarer
mannen in ditt liv!

diggar nya designen honey :P haha. imon ska vi allt smida planer! love you<3

2009-10-21 22:42:30
<3

bra där min älskade :D för DET ska vi, det kommer bli grymt! lovelove <3

2009-10-22 09:16:47
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!