FULLT UPP!

har vart mycket roligt de senaste dagarna. i tisdags träffade jag emelie. solade och gick en bra runda. i onsdags var det ju gymnasiemässa och goldwell-visning. jag och 4 till från klassen fick åka i kris ner till klippsalongen och hjälpa goldwell med sina modeller till visnignen. fick färga, tvätta styla osv. sen fick vi en lite goodiebag med produkter!
mässan då, JB stog ju självklart där, och vi frisörer hade fått i uppdrag att göra något roligt, så vi valde att göra en modevisning där våra modeller (som va våra klasskompisar) blev stylade till kändisar. vi som inte var modeller stylade och sminkade dom, hur roligt som helst.
jag stylade amanda, som jag klippte som rihanna för någon vecka sedan. tänkte visa lite bilder, tror jag fick med alla...

P!NK & Madonna
 
Posh spice
 
Rihanna
 
Ashlee Simpson & Beyoncé, Marilyn Monroe
 

visst är dom snygga!?
ciaobabes

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!