FULLSPÄCKAD HELG

tjabba tjena!

duktiga som vi var, tog jag & evelina oss bort till norrahammars simhall i fredags och simmade. passade perfekt efter en dag i skolan där vi klippte IT-killar... då kände man att man behövde en rejäl tvätt, haha. vi åkte hem, skjutsade evelina sen åkte jag till josie och fikade. igårkväll åkte jag till emelie efter jobbet, slappade och tjötade. har jobbat 11-18 lör&sön. & imorses gick toni och jag bort till fidde, emma, cornelia & de små chihuahuorna med inflyttningspresenter.

ja, det va en snabbupdate av min helg. nu börjar ensam mamma.
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!