FJANTIGT

har bokat tid till renovering av bloggen. nej, men seriöst, jag vet att den ser förjävlig ut, men jag skaaaaa ta tag i det! promise.

ingen trevlig upplevelse att åka i pappas bil denna morgonen. fick höra att jag såg förjävlig ut och att han skämdes för mig. att det såg ut som jag skulle tills mansgatan eller något. detta snack, allt på grund av att jag hade min SNYGGA leopardpälsjacka på mig. men tji fick man för det.

och han hade ingen dålig dag, det kom direkt från hans hjärta...

/ T


Kommentarer
M

Så säger man inte, oavsett vad han tycker om jackan!

2009-10-05 00:00:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!