ENGLSKA


foto: tina dahl

engelska suger för tillfället. trött, hungrig och slut på krafterna. men, om 25min är det rast, och då ska vi ta oss till våran favoritaffär coop för att inhandla föda. sen ska vi nog orka med den sista timmen innan lunchen. i eftermiddag har vi uppsättningar hörde jag, sånt är kul.

ligger redan efter med två uppgifter, så bäst jag tar tag i det nu. efter skolan ska jag träffa min älskling, kan inte bli bättre. vi har mycket att stå i idag, vilket gjorde att vi va tvungna att ta ledigt från simningen. men det blir promenad istället!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!