VÄRLDENS BÄSTA PAPPA

riktigt mysig kväll igår. pappa blev överraskad och jätteglad. sa bara till han att ta en öl, sätta sig i baksätet så skulle jag köra han, mig och mamma någonstans. inne i stan gick vi omvägar till sir simon's och där inne satt toni och väntade. han hade kommit hem från uddevalla vilket pappsen inte hade en aning om. så vi bjöd på middag, sen fick han en liten sten där det står pappa ♥ som han kan ha på sitt nya kontor.

riktigt skönt att få träffa brorsan lite innan dom åker med, för imon åker goingarna till thailandet. jag är avis till tusen. men hoppas dom får det bra!



 
jag & toni fick också paket!

puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!