USCH OCH...

FY, jag smakar pommes i munnen. kan bero på att vi åt på max innan, men man vet ju aldrig. tur man inte ska hångla ikväll iallafall. är så jävla bakis idag, men om en liten stund så kommer emelie hit på vinkväll och mys. är själv hemma även ikväll, känner ju inte direkt för en fest till, men lite folk vore ju trevligt. vi får se. känns iaf som om jag är GANSKA lättpåverkad ikväll.

nu ska jag göra ett tappert försök att snygga till mig lite. fick förresten akutfärga mitt hår igår. blev inte bra efter evelina skulle fixa det, hon satt och asgaravde åt mitt nya utséende, har även blibit kallad morot..... jaja gick in på en salong igår som fixade till det hyfsat.

pusssss

Kommentarer
Anonym

morot

2009-11-29 03:17:37
tina

haha, käften plutten... ;)

2009-11-29 14:50:12
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!