Update

haha, ibland insér man att världen är liten. hittade en snygg kille som brukar vara inne på jobbet, har aldrig vetat namnet på han, men nu insåg jag att jag känner han syster, haha. sjuk jag är
i fredags köpte jag kort på friskis, kände att det va värt att nämna, för är lite stolt över det faktiskt! spinnade i fredags, sen åkte jag och evelina runt med herbie under kvällen. bruden har fått en minibil förstår ni.
igår va vi hos amanda, dööökul hade vi. igår snålade vi inte med det goda så att säga. somnade typ i bilen på vägen hem, och pappa blev orolig att jag mådde dåligt. men nejdå. bara lite sleten idag, men värt. bilder kommer senare!

snart kommer ett gäng, ska klippa lite..
puss

Kommentarer
emelie

haha! världen är allt liten ;)

Ses snart och vandra lite?? :)

2009-11-17 18:36:05
URL: http://emejlie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!