NÅGOT HAR SLÅTT SLINT I TINAS HJÄRNA.....

jag blev inte mycket till receptionist igår. fick rycka in och ta 2 kunder. en brynkund och en klipp&färg-kund. men det gick bra. på kvällen va jag ute och käkade på twin med cissi, evelina, susanna och micki. riktigt trevligt!

vi får inte glömma bort att jag tränade igår med. va med josie på min jobbarkompis spinnigpass, roligt och bra!
men det största är nästan... att direkt när jag vaknade imorses bytte jag om till träningskläder och sprang i spåret en sväng. jag som annars HATAR att springa, tyckte det va ganska skönt. jag tror jag har blivit sjuk, seriöst.

ikväll ska vi fira pappsen. fars dag är ju imon, men toni kommer hem snart, så vi ska överraska pappa och ut & äta! ska bli skönt att få träffa brorsan lite innan dom åker..




ciaobabes


Kommentarer
evelina

tina dahl! vad har hänt med dig? är de så jag ska behöva vara orolig för dig? haha :P love you

2009-11-07 20:18:11
tina

haha, ja det undrar jag med! men det går nog snart över, så don´t worry ;) tänkte jag skulle få med dig på mitt spår så vi kan gå till friskis tillsammans sen ;) haha. loveu

2009-11-08 18:41:58
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!