I´M ALIVE

haha, men det är fan på gränsen idag. nejdå, lite sliten bara. min älskade evelina hade sin födelsedagsfest på torsvik igår, hur lyckat som helst. har hon kul, har jag kul (så fungerar vi). pucko som jag är, satte jag mig och shotade upp det sista när klockan va halv 4. kom hem 4 och har jobbat hela dagen. haha, ni kan ju tänka er vilken energi jag hade..... ellerhur. fick höra x antal gånger att jag såg sliten ut.

glömde min systemkamera där, så bilder kommer. ni får dom här sålänge, bilderna talar för sig själva. haha





götlaborg va underbart. jag körde ända ner till borås, herregud. jag och mammsen tog en hotellfrukost på scandic, sen gick vi på stan och shoppade massor och njöt. sen hem. skulle ju stannat kvar hos några goingar (vet att ni läser) men det gick inte riktigt. och någonting fick jag inte skriva här? förklara dig pojk :)

puss

Kommentarer
emelie

TJUV!! ;O <3

2009-11-02 16:41:26
URL: http://emejlie.blogg.se/
tina

i know ;) bara för att du är mästerfotografen! <3

2009-11-02 17:49:55
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!