GE MIG SOL

matten är snart slut, vi orkar inte jobba mer. vid 15 kommer några modeller som vi ska styla och sminka tills ikväll, är ju trots här till 20.. sen ska vi stå och prata massa braaaa om skolan.

imon ska jag till skövde med jossipossi. träffa pappa kenta som jag saknat såå. sen ska vi ta kort på rebecka till våran kalender. bror och elin har kommit fram och allt va bra. jag vill också utomlands. ska tjata på dom där hemma så att vi åker utomlands till jul eller nåt. emelie och jag är ju ganska sugna på att dra iväg också ;)

-07


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!