ENSAM TJEJ SÖKER SÄLLSKAP

ja, nu går jag ut med det här i bloggen, för det börjar bli på tok för ensamt här hemma. ett helt hus för mig själv är skönt ett tag. jag som brukar säga att jag älskar att vara själv hemma, men tror jag är lite överkänslig idag. hursomhelst så har jag bestämt mig för att bo hemma ett tag till! ska sova i mammas och pappas dubbelsäng, så ska jag lägga en nallebjörn jämte mig, kan låtsas att det är pappa så jag känner mig trygg, haha.
brorsan har ju redan lämnat huset. vi va på julskyltningen innan, sen skulle vi kört gocart, men då vare stängt :(

står i valet & kvalet om jag jag ska göra matlåda tills imon eller inte. 3 veckors praktik väntar... funderar på att köpa mat imon, och låta mamma göra matlådor resten av dagarna..



puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!