Jag har ju mina idéer...

pepparkakor är nog bland det godaste jag vet. längtar till julen nu, även att jag jobbar julafton. men det är jag asglad för att jag gör, då är alla så glada & goa, man får ta emot julkramar från stammisarna och önska alla en god jul.

obeskrivligt hur mycket jag längtar tills imon. egen hårvård i skolan, tanken är att bli lite ljusare brun. och ha så ett tag, sen göra ljusa slingor. men känner på mig att håret kommer trilla av. då får jag väl kapa en bit med, men det får det vara värt, ser ut som en köttbulle i håret nu. har hunnit vara brownie, blondie, redhead & brownie igen på mindre än ett halvår, inte bra. ska aldrig mer bli mörk.



 





ciao ♥

Kommentarer
Anonym

du är verkligen skit fin i rött, behåll det!!

2009-11-25 16:45:17
Hanna (=

nu e lösen borta :D

2009-11-26 15:23:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!