ÅNGEST

gratttttis till kusin linis som klarade sitt körkort idag. jag är lite avis, jag vill också ha ett såntdär kort så man kan göra nästan vad man vill. men det får vänta lite.

& jag vill bli BLOOOONDIE igen.... förvånande? så fort jag blivit mörk vill jag bli ljus igen, varför är jag så in i helvetes dum och färgar det mörkt då? en fråga utan svar.

sådär fint blond, eller halvblond som i uddevalla.






ska göra ett tappert försök till att åtminstone få bort det mesta av det bruna nästa vecka, utan att håret trillar av.
puss

Kommentarer
Hanna =)

va rädd om håret gumman, det var inte jag o nu har ja knappt något kvar o de ångrar ja som f*n! haha (: <3

2009-11-20 19:31:21
tina

det har du nog rätt i sötnos! fast just nu känns det förjävligt, så måste göra nåt ;) tycker du ska ta bort lösenordet till din blogg nu :) <3

2009-11-22 19:06:55
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!