12 November

såg precis att min telefon är skickad och påväg till mig. kom till mammaaa. den jag har nu fungerar inte när det är kallt ute, då dör batteriet. tror den är vattenskadad med, för det har ju fröken dahl lyckats med förut.
va i skövde igår och fixade våran snygga rebecka. fotade till kalendern, och eftersom vi klantat till det lite med att kolla tåg hem, slutade det med att snälla pappa kom. körde hela vägen hem från skövde och la mig sent, vilket känns idag.

ni får ett litet smakprov av kalendern. en riktig sötnos!
 

snart engelskaredovisning, och jag ska prata om supercross. pratade lite planer med kenta igår med... hoppashoppas. :) efter skolan blire träning med felicia. jag kommer döö, haha otränad som jag är.

puss

Kommentarer
Tina Dahl

Trevligt att råkas, sökte på skoj på mitt namn Tina Dahl o fick upp din blogg. kanon sida! ha de gott mvh Tina Dahl

2009-11-14 13:44:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!