AFRODANS

duktig som jag var, så handlade jag ingenting av miragegunnar idag. har handlat mycket de andra gångerna, så kände att jag har så jag klarar mig ett tag. mamma blev glad, och åkte istället och köpte ett träningslinne till mig! love it.
idag va jag och josse på afrodans på friskis. jag tyckte det va askul, och nej, det va inte fullt med massa negrar med bongotrummor eller vad det heter.. har faktiskt tränat varje dag denna veckan änsålänge, men tänkte ta en paus från friskis imon, och ta en simtur med emelie istället. konstigt, jag som ALDRIG har tränat typ, har nu börjat och tycker det är hur roligt som helst. sinnes.

sängen och telefonen väntar.
puss! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!