TRÖTT

ja mina vänner, vaknade upp för en liten stund sen, efter att ha somnat i min goa säng vid 18-tiden. men jag behövde sova några timmar, och skönt var det. min säng är helt sjukt underbar, kan sova hur länge som helst, och längtar redan efter att hoppa i bädd igen. ska ni köpa säng, rådfråga tina.

provuppsättning på baltjejen idag, och det blev väl ganska bra, tror det blir bättre på tisdag, när det väl gäller och när jag har josefin till min hjälp. hon har ju vart på beyoncé, är lite avis! men det blir madonna för mig istället.

här är provuppsättning på docka, vill inte visa tjejen förräns på tisdag =)


 

nu måste jag kika på matten, nationella imon..
natti

Kommentarer
Johanna

Jag vet tjejen ;) Hon kommer bli så fiin!

2009-05-13 12:57:09
tina

tack sötnos, ska göra mitt bästa! :)

2009-05-13 15:24:23
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!