Tomorrow is gonna be a maaaagic night my friends

för jag och linky ska till SKÖVDE imon! skönt att slippa alla er andra här hemma. skämt åsido! är dock bara borta över helgen. grillmys är planerat. 10.01 lämnar vi jönnet, sen är vi fria hemifrån ett litet tag.
något som tina dahl borde ägna sig åt nu är ju då packningen.... det blir en stor resväska för en dags övernattning, som vanligt. men man måste ju ha lite att välja på liksom.

en bild kanske? vet att ni är sugna... vi slumpar, och får bilden....
.....nyår


ja, jag är på drygt humör. bäst jag går och packar det sista, sen väntar min underbara säng.

pussPUSSpuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!