Take a pause

för en gångs skull fick jag massor gjort på datakunskapen imorse. dessutom har jag lyckats få alla elevers användare på hela JB på min dator, alltså typ 900. min datalärare kallar mig hacker, men jag har inte gjort något konstigt tror jag. så nu kan jag se precis allt ni har för er, surt va! skämt åsido, kommer inte åt det.
eftermiddagen bjöd på livräddning. simmade ganska snabbt efter jag fått taktiska råd av mandy, simmerskan själv. tina kammade hem ett MVG och hoppas nu på att rickard blir aningen nöjd.

dags att packa, hörs om en liten stund igen.
puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!