Skäms Tina!

jag lovar hörni, jag ska alldeles straxt rusta upp bloggen och ta tag i mitt skrivande, lovar. och att jag inte hunnit med att skriva förrän i förra veckan ska ni få förklaringen till nu:

jobbjobbjobb. har jobbat tors-sön. valborg blev ut & käka på piren med evelina, josse och rebecka, supermys. sen åkte vi till frida där det var full fart! sen gick jag & e hem och sov. efter jobbet på fredagen åkte jag in till josse och hennes lilla besök rasmus, från min kusins trakter. trevligt!
på lördagen skulle vi fira frida, så stressade hem från jobbet och skyndade bort. blev grillning och partaj, alla brudarna! sen åkte de vidare, men jag gick med cykeln hemåt, så ni kan vara lugna, åkte inte dit för någon styrstångsfylla inte.

måste även säga grattis till bror min som kammade hem en 2:a plats på speedcross-SM:et. och jag var inte där, tror ni förstår min irritation lite. sen blev det dubbelseger igår, sånt gillar vi! ♥

tänkte ladda upp med lite bilder här imon, bjuder på denna sålänge, gammal, men kärlek till håret!


pussnatti!

Kommentarer
moa

söt-tina! :)

2009-05-09 09:03:35
URL: http://sandramoa.blogg.se/
tina

tack, du är söt tjejen! :)

2009-05-11 17:44:03
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!