Missuppfatta mig inte,

vänner, för jag har alltså inte gått i ide.
har dock haft fullt upp hela veckan. jobb blandat med packning osv. har vart SM premiär i Eksjö i helgen, hur skönt som helst att komma tillbaka på banorna och träffa allt folk! jag trivs där, vilket förmodligen syns, smilet går liksom inte att hålla borta när jag vistas där ;)

i fredags var det lugnt. vi kom ner, kollade läget och sov. vi skulle dock upp tidigt på lördagen för att åka med bilen till skolan och styla modeller i håret till a6 modevisning. superkul, och de blev snygga. sen åkte vi tillbaka till eksjö och kom lagom till träningen, kvalet och allt. blev lite klippning på filip och toni på banan. många verkade snappa upp det, så nu har jag och josse en lista på grabbar vi ska sätta saxen i nästa helg! ojojoj
stackars elin skadade sitt nyckelben igen, något är fel, men troligtvis är det inte av. hon blev ändå 1 & 2, härligt! gick ganska bra för toni med, 12 & 10. lite kramp hindrade han, men tina masserade armarna till andra heatet, vilket ni kan se på resultatet.... ;) haha

trött och sängen väntar, godnatt
see you

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!