J ♥ T



jag och josse gick till vårat favoritmatställe när vi var klara med baluppsättningen som förövrigt gick kanon. efter det gick vi ner på stan. fick med mig ett linne, ögonfransböjare och en piké hem. skorna var slut i min storlek och jeansen kostade några hundra mer än jag räknat med, lite för många hundralappar för att nalla ännumer från sparkontot.... josie var tvungen att rusa och jobba sen, så jag tog mig hemåt. det tog nog cirkus 40minuter hem med tjugo8an hem idag. men så kan det gå när busschaffisen har uppkörning och det vinglar lite titt som tätt.
tänkte börja planera lite inför helgens bravader. mycket som ska fixas, det är bara tisdag, jag vet. men planeringen måste finnas där ändå. see you

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!