6 Maj

jag hatar pollen. jäkla allergi.

har engelska, men har kollat klart på en film som jag ska göra en bokanalys på i svenskan, jag har inte ens börjat och har 2 dagar på mig. det börjar gå lite utför med skolan, jag som alltid vart så duktig och engagerat mig i allt, det har liksom runnit ur mig. skärpning.
ska jobba efter skolan, sen direkt hem och pluggapluggaplugga. betalade av en skuld på 1400 igår, sen har jag en på 1000 till, men pappa sa att det gick bra att ta den efter nästa löning. han är bra, är ju trots allt han som jag är skyldig.

blir en tripp till skövde till helgen med, längesen nu.
nu ska jag försöka göra lite på bokanalysen.
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!