17 Maj

en HEL helg utan godis, sinnes! har dock knaprat i mig mörk choklad, men ändå. lag-sm o helgen då, vi var i kil igår, och i alingsås idag. gårdagen var väl inte riktigt smk eksjös dag, idag gick det lite bättre och laget slutade på en 2:a plats, kanon.för en gångs skull har jag laddat över bilderna direkt, så tänkte bjuda på en bild från pallen!



nu ska jag ut och lägga mig, lägg märke till UT! ska nämligen sova i husbilen inatt, mitt täcke fick stanna kvar där ute, det är underbart att sova där. pappa har satt igång värmen, så ska ta mina kläder och mitt smink till morgondagen. ja, jag har mina idéer, men det vet ni alla.
GODNATT ♥


Kommentarer
moa

är det inte "lilla" algot jag ser? :)

2009-05-20 22:17:00
URL: http://sandramoa.blogg.se/
tina

joho, visst äre det :)

2009-05-22 00:00:29
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!