15 Maj

sitter på mattelektionen nu, äter mörk choklad och solroskärnor. jag har nämligen fått för mig att jag ska sluta äta godis, men mörk choko får jag äta. ni som känner mig vet att jag har världens sockerberoende, och jag var beredd på lite pepp från mina klasskamrater, men de bara garvade och sa att jag aldrig kommer klara det. jag tror dessvärre dom har rätt. har ju klarat mig sen igårkväll, bra där ;)

direkt efter skolan kommer pappa och hämtar mig med husbilen, så bär det av mot kil för lag-sm. toni har ju bytt lag med, spännande. skönt att säsongen drar igång igen, känns som att något fattas utan crossen liksom! ska försöka hinna med att ta kort, men eftersom mamma inte är med får jag äran att vara husmor i helgen, så vi får väl se.

egen hårvård på måndag, man kanske skulle bli lite mer blondie än nu.....? inte så mycket kanske, beslutsångest. hjälp mig


ha det underbaaaart här hemma
puss sweet

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!