13 Maj

mattenationella idag, och fick sluta tidigt. det gick väl ganska bra, tror jag.
dagen är ändå planerad, måste göra klart bokanalysen, packa & sen ska jag ut & gå. pollenet tar dock kol på mig, men det verkar som allergin blivit värre för alla just iår.

min lärare ringde nyss med, frågade om vi ville vara med och styla modeller till a6 modevisning nästa helg. okej, det är SM i Eksjö, men vi tar med en extrabil och åker hem, för jag och josie vill vara med. kul när det händer något liksom!

PLUGGA var det fröken dahl, vi får helt enkelt höras senare!


puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!