Veinge Vårsatsning

helgen var väl rättså bra, men den kunde vart mycket bättre. vi kom ner i lördags, jag & pappa premiärade husbilen. sen kom toni & elin senare på kvällen. jag satt i effectumbussen och pratade lite, saknade dock min josie där. sen blev det sovdags. idag var det tävling. elin vann båda sina heat, överlägset. toni gick det sådär för, han blev 11 i första och 9 i andra, efter 4 vurpor.

förövrigt kan jag berätta att jag lärt mig dricka kaffe (!) eller, inte helt svart, men latte och cappuccino. jag som hatat det, men efter jag & evelina fikade förra veckan har det vänt. fick tillochmed be toni stanna och köpa kaffe på vägen ner, och idag har jag hällt i mig 3-4 koppar! dock delvis för att jag var nervös......

har praktik hela veckan, jag syter lite för det. jag är allmänt depp just nu, och jag saknar sånt jag inte borde sakna...

puss

Kommentarer
Tias

Duktig flicka (A)kaffe är ju gott ju ;)

2009-03-29 22:50:44
URL: http://bytias.blogg.se/
Amanda

ÄNTLIGEN! nu har jag någon jag kan dricka kaffe me;) puss på dig <3

2009-03-29 23:30:41
tina

-> haha, ja det är ju faktiskt gott nu! ;)



-> jag visste att du skulle gilla det mandy! vi ska dricka som bara den ;) puss hjärtat!

2009-03-30 22:20:58
URL: http://tinadahl.blogg.se/
Amanda

Japp, vi kommer att bli sånna kaffekäringar;) puss gumman!

2009-04-04 19:33:36
tina

haha, jajemen hjärtat, det kommer vi ;) puss!

2009-04-06 23:44:01
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!