US Capital MotoStar Racing

vill ni se en kul video? intervjuv med min bror och han nya team! haha, söt han är. slutet är dock roligast.

http://racelife.se/videos.aspx?f=b7e57c46-312c-4c8f-9bed-8deaf60a0a15



♥ ♥ ♥

är i skolan idag, har inte vart det sen i måndags. men idag mår jag prima igen, har den fördelen att återhämta mig rättså snabbt när jag är sjuk. jag hade ju den utmärkta idén att ta tag i mitt övningskörande i helgen, men nej. då har vi bara automatväxlad bil hemma, sofie har den andra. vi får se, man kan ju köra den manuellt med. annars kanske det blir lite crossåkning =)

svenska nu!

puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!