Up & down

ibland är livet lite jobbigt. sjuk, missat massa i skolan, ta igen, måste jobba på lördag.......
skulle behöva en SPA-weekend, ja tänk. för det är säkert bara jag i hela sverige som behöver det, så det blir ju lätt fixat. speciellt eftersom jag flera miljoner på kontot och kan göra precis vad jag vill.

min syster är påväg till paris nu, underbara paris. hon sitter på planet nu och har exakt 1 timma kvar innan landning. lucky her. så fort jag hör "paris" eka i mitt huvud tänker jag tillbaka på när vi var där, evelina var ju med oss. underbart. eiffeltornet, notre dame, alla sko-affärer, shopping, triumfbågen..... allt dedär nivet.

 
 

fick höra en god nyhet iförrgår, och jag är supertaggad.
ciao .

Kommentarer
Anonym

Paris va helt underbart! minnen <3

2009-03-05 20:13:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!