Taggad

kul att jobba idag, men det blev mycket prat & skratt, så det kan vart därför =) pappa hämtade mig efter 19 någon gång. igår övningskörde jag förresten, satan vad roligt det var, jag är helt såld, haha. askul. fattar inte varför jag inte tagit tag i det tidigare, men nu jäklar ska jag köra! lite nöjd om jag ska vara helt ärlig ;)

igår sov la liga hos Josse. det var korvkväll (misstolka inte) och sen blev det beck och ben & jerrys, ljuvligt. och vad kul vi hade, vi sov 4 pers på 14 kvadrat, det är inte illa. och alla hann göra iordning sig på morgonen, helt sjukt. vi mötte upp klassen i stan, sen var det studiebesök på Carl M. Lundh, de visade peruker.

så jäkla taggad inför imorron! nu måste jag kolla på provet, ja, vi har visst frisörprov imorron.

pussnatti

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!