Praktik

praktiken var kanonbra idag faktiskt. fick färga en killes hår, schamponera kunder, svara i telefon & boka tider osv. jag fick dock lite kritik för att jag aldrig tar några raster, de tyckte iofs det var bra att jag höll mig ute i salongen, men liksom, är man på praktik känner man ju inte att man vill gå & sätta sig i lunchrummet direkt, eller?

några telenorgrabbar försökte lura på mig nytt abonnemang och sånt innan, stog och pratade i nästan 30min med dom, sen kläckte jag att jag inte ville ha nåt, haha! dom blev rätt lacka. men vafan, de lät mig inte gå.



nu blir det sovdags, praktik imon med.
puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!