No pain

direkt från josses place:

vi sitter här, med ansiktsmask, tjötar, äter korv... ja, trevligt äre. skrattar gör vi med, men det förstog ni nog.
max var jävligt gott innan, dock är mina coola_kompisar amanda och josefin lite klena. de orkade inte dom extra pommesen och glassen som slank ner så lätt hos mig, fattar inte det.

imon ska jag övningsköra, och jag är redan taggad. är det bara jag som tycker det är asroligt eller? helt sjukt. måste öva lite, så jag inte kommer med i sveriges värsta bilförare, det vore ju lite pinsamt. sen blire ut till cicci och fira henne på kvällen, underbart!

nu blire massage, förstår om ni är avundsjuka.
puss


Kommentarer
Amanda

Josse och jag klena du är ju extrem ;) puss gumman det var superkul måste göras om <3

2009-03-14 22:14:16
tina

haha, men det var ju lite sant ;) ja, det får vi göra om sötnos :) <3

2009-03-15 16:30:25
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!