I don´t wanna play

har dansat en bra stund nu, väntar på att bror min ska komma hem. då ska jag säga att jag såg honom på bild på biblioteket idag (!) vi hade tänkt att gå ut och äta ikväll, bara toni och jag. men som så många andra gånger finns ingen tid till det, och det sket sig även idag. han ska på träningsläger imon, så jag får väl hjälpa han att packa, så vi kan kolla film eller nåt sen.
imon är det jobb på schemat, har morronpasset, så bara till 11 dock. sen blire nog upp till a6 och köpa mina underbara skor. följer dom med hem så lovar jag bild.

see you!
/ T.D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!