Go down

seg söndag. kan bero på att jag var hemma 03,23 inatt. igår var vi i bottnaryd och firade cicci, jättekul till en början, sen gick det utför. jävligt onödigt, men hoppas du fick en bra kväll ändå cicci :) träffade massa gamla goingar som var längesen man såg, alltid kul! albin var så snäll och skjutsade hem mig, evelina och grabbsen.

har nyss klippt toni, kände mig lite säkrare än vanligt, men man vet aldrig. skenet kan bedra. sen hade jag tänkt att övningsköra lite idag igen, sen har vi jättestor redovisning imon som jag måste öva till. sen beck.



hörs senare!
ciao


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!