FIASKO

melodifestivalen har blivit fiasko. hur röstar svenska folket egentligen? till globen fick vi sarah dawn finer och caroline af ugglas, som förövrigt påminner mig om ett psykfall. speciell kvinna, inte alls i min smak, och som grädde på moset kommer hon in i gummistövlar och klänning. men HALLLLÅÅÅÅ varför försvann starpilots? förstår inte. jag ringde iallafall på amy!

står i valet och kvalet om jag ska åka ut till evelina och hennes kompisar som festar, men i huskvarna. känns lite segt att åka dit nu, men smarta tina fick inte tummen ur tidigare.

hörs imon, och dååå lovar jag värsta bilden om jag hittar kamerasladden!
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!