31 Mars

haha, kom på att jag glömde berätta om min lilla incident igår. när jag hoppat av bussen hittar jag inte min plånbok! och linnea hjälpte mig att leta, men vi kom fram till att jag tappat den på bussen. helvete liksom. hade det inte vart för att linnea sa att bussen vände, så hade jag nog vart utan plånbok! hade sån jäkla tur att ingen tjuuuv smitit på bussen, så jag kunde hoppa på och hämta den efter några minuter när bussen hade vänt. smart tina.

idag har jag färgat hår osv. på praktiken. hade en egen kund som jag stylade, färgade och så, superkul! och det roliga är att de litar på att jag gör rätt, kan ju vara lite farligt ;)

har förresten lämnat in min telefon på lagning, så nu har jag en supersnygg, min pappas, allas dröm. ska visa den på bild, promise. så är det svårt att nå mig vet ni varför!

nej, sängen väntar!
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!