27 mars

mitt i packningen, och som vanligt kvällen innan. men jag har ju en lista med massa saker jag ska ha med till varje crosstävling, så det är bara att pricka av den..
kan förövrigt berätta att frisörprovet idag gick hyfsat, men matten däremot... gick bättre! glad jag blev när flanders gav mig ett MVG! bra tina!
imon är det spinning på friskis på morronen, sen vid lunch-tid ungefär bär det av till veinge & crosstävlingen. ska försöka hinna med ett inlägg innan jag åker, om jag lever efter spinningen vill säga.

puss & godnatt
/ T.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!