22 Mars

vi var hos sandra igår, brudarna bara, och det är alltid kul, tack sandra! sen in till stan, träffade några "norska" tjejer, haha. sen skulle vi få skjuts av tommy till max och sen hem, men när vi satt i bilen på tändsticksområdet där det var zigenarfest och alla hade enorma glittriga klänningar (ni fattar) så vevar erika ner rutan och frågar en zigenardam:
- hej, guuud vilken fin klänning du har! (ingen ironi alls!!)
- tack så mycket :) :)
- vart har du köpt den?
- i norra irak.

haha, jag höll på att dö i baksätet. ni fattar inte hur kul det var, du är go erika!



♥  ♥  ♥

har vart på husvisning i området brevid mig precis. inte särskilt impad av huset faktiskt, menar, inte för 2,5 mille. måste göra klart min bild&form uppgift nu, sen kommer josse hit. sen kommer toni & pappa med, de har vart på träningsläger i helgen, jag ville ju hängt på. det blir iallafall våfflor, beck och mys.

puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!