12 Mars

igår var jag & fröken höglund i borås. mamma var så snäll och skjutsade oss. väl där gick vi till syster som jobbar på huvudkontoret på gina tricot. vi skulle vara med i en panel kan man säga. berätta vad vi tyckte om för underkläder, vad vi skulle köpa osv. sen fick vi kolla accesoarerna med. jättekul var det, tack syster! vi fick även med oss lite underkläder hem, som tack för att vi ställde upp - men det gjorde vi mer än gärna =)

i tisdags skulle jag ta fram dansen igen som legat på hyllan ett tag, tyvärr. men det blev inte som vi tänkt oss, synd. dessutom vred jag till mitt knä, så nu går jag lite som en gammal gubbe. mamma kommer förmodligen skälla ut mig för att jag inte lindade mitt knä imorse, men nej, vill inte ha massa bandage och skit.



kanske ske göra någon nytta på datakunskapen.
puss, ciao, adiós!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!