1 mars

igår åkte jag till linnea, där även fler var. firade henne, sen åkte jag in till emma och festade, sjukt roligt! ni är för bra! blev rätt sent, 02 med tanke på att jag skulle jobba hela dagen idag, lite tungt sådär. men det var det lätt värt. att en och annan tjurkärring fick mig på dåligt humör är väl smällar man får ta, antar jag.

veckan ser ut att bli kanoners! imon blire skola, sen klippa mig. på onsdag blir det borås med mamma och hälsa på min syster. torsdag (?) blire nog att träffa evelina. och så vidare. förresten, http://wicked.se har rea nu, kika in!

lite bilder från supercrossen i danmark;












/ tina

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!