4 Juni

ojojoj, jag har visst glömt bort mitt liv här. kan börja med att berätta att utflykten när jag fyllde år var lager 157, som jag trodde innan mamma sa att jag skulle ha regnkläder på mig, och trodde istället på dumme mosse. men tina iklädd regnkläder kom till lager 157 och sen visade det sig att dom hade 10-årsjubileum med mingel, alla kom i feta bilar osv. pappa skämdes för oss och gick till bilen. på parkeringen hittade jag drömmen...



 
här är några av mina presenter :) objektivet var ju givetvis den bästa..
    

  
mamma lillis tycker visst jag svär lite väl mycket, haha.

/ tina

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!