9 Juni

kan visa hur en nöjd_tjej ser ut när hon fått milkshake från MAX!



praktiken gick bra, och det var en rolig dag med mycket att göra. gick även igenom herrklippning lite mer med min goa frisör camilla. köpte även med mig produkter från joico, återstår att se om dom är så bra som jag hört.
imorron ska vi lämna in våra datorer, sen får vi tillbaka dom efter sommaren, rensade på bilder, program, dokument, ALLT. så måste föra över allt till min andra dator som förmodligen kommer gå i crash.
fotbollsturnering imon, och jag är maskot för mina klasskompisar, får inte glömma kameran..
pusspåt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!