SM TIBRO

med tanke på lite skit som hänt det senaste, trodde jag helgen skulle bli kass. med noll förväntningar åkte jag dit, och faktum är att den blev riktigt rolig! vi kom dit i fredags, satte upp det stora teamtältet och sen gick jag & toni och besiktigade hojarna, de blev lite impade av mig som kicka igång min hoj på andra kicken med foppa medans toni fick kicka typ 15 gånger. nöjd lillasyster, haha. josse var i stugan på kvällen, så jag gick till hennes goa pappa kenta och satt med ett gäng och lyssnade på historier, haha!
lördag och kval. toni kvala in som 9:a, helt okej. värmen var sjuk så vi åkte och badade i örlen, hur gött som helst. sen på kvällen blev det klippning i KTM-teamet. jag visade hur rasmus skulle klippa christian, sen klippte han. haha, jag fick ta över sen, men kul var det. satt uppe där ett tag och la mig 02.00. lika varmt på söndagen och då var det dags för heaten. toni bröt första, men blev 6:a i andra =) elin vann båda och tog tillbaka sin SM-ledning!

solen väntar, ciaaaaaao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!