MASCUPEN & TJOCKISTINA

hemma igen!
i måndags blev det en sväng till kupolen då! fick inte med mig så mycket därifrån, jag & mamma fick bara gå där inne i två timmar innan pappa blev otålig, så vi hann inte riktigt! vidare upp till rättvik där första tävlingen var. toni leder och rätt som det är kraschar han precis där jag står. tror ni förstår tinas panik. skrek "helvete" och rusade ut på banan. men brorsan var ganska lindrigt skadad, det ska vi tacka gudarna för.
tisdag & det blev bad i siljan (13grader kallt sas det) men tina var i 2 gånger utan problem. låg på stranden med fam. ember, sandberg & andersson. sen spela jag, toni och rickard minigolf, förlorade med 1p över toni, det sved. max & co hade dock lite problem med golfen, haha! ;) tävling igen och inget flyt denna kväll heller, då han hade ont i benet sen kraschen och tappade sadeln i heatet.
onsdag och vidare mot avesta. men på vägen släppte grabbarna av mig & mamma i falun så vi fick shoppa lite medans dom spelade golf. hittade en wesc-hoodie, diadem, smycken osv. sen avesta. där kom flytet! han ledde länge första heatet men gled ner till 3:e plats. i andra hetatet blev det vinst! och blommorna gick till lillasyster, dönöjd!

 
toniboy får blommor & tinagirlie badar.

kan ju berätta om min pinsamma lilla incident i rättvik med, sånt jag är rättså grym på.....
jo, toni med flera satt och kollade på heatet på ett staket, så jag tänkte hoppa upp jämte han och sätta mig. hoppade till på staketet och grabbarna (i min ålder och rättså tighta också) vingla till och höll på att trilla ner, slängde en blick på mig. jaja, satte mig på staketet, och efter några sekunder....... BOOM så rasar staketet ner. toni kläcker typ "tjockistina kan inte ens sitta på ett staket utan att det går sönder" de skrattade åt mig, grabbarna likaså, BRA JOBBAT DAHLEN! fick gå in i husbilen och gömma mig en stund, men äsch grabbar, jag bjur på den!

sovdags?
-yes

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!