LINKÖPING

underbart!
i fredags bar det av till linköping för den andra SM-deltävlingen. kanonväder och härliga människor som vanligt. myspys. använde mitt nya objektiv också, superbra verkar det, måste bara komma in i det lite mer. sen var det möte med teamet på lördagen också, tina blir teamfotograf (Y). elin kämpade på trots operationen 3 dagar innan, hon blev 4:a & 2:a! toni hade inte riktigt flyt med sig, och slutade 12:a och bröt andra hetatet, no comments... men, man lär sig av sina misstag, bara att ladda om igen. tina fick blommor av T också :)









Tibro nästa, jag är redan laddad, och kanske, kanske får jag och josie ett litet specialuppdrag, sånt gillar jag.
pussss ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!