Bring me to life

humöret är inte på topp, men ska inte lägga min lilla energi jag har kvar på dig nåt mer. mitt liv består av viktigare saker.

i fredags var det lite party för mig här hemma, bara tjejerna! superkul och det blev lyckat, fick massa fint! tack mina underbaraste! vännerna är ju trots allt det bästa man har, det är iallafall mina vänner. lördagen blev det jobb med josie, sen firade vi jannike hos henne, sen drog jag vidare ut till johans 18-årsfest, riktigt kul. sov hos min bästa.
haft praktik idag, gick vid 15 för skulle ju till tandis. sen träffade jag evelina, adam & jesper på stan. blev bara lugnt, evelina är så jävla bra.

praktik imon med, 9-18..... = SOVA NU
pussnatti

Kommentarer
eve

du är bäst, älskar dig<3

2009-06-09 17:56:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!