ÄSCH, JAG BJUR PÅ DEN MED...

virus har attackerat min dator, inte bra alls. men smällar man får ta.

har legat ute och brännt skinn nästan hela dagen, fick lite färg till, måste ju vara tiptop till helgen... jag kommer dö av nervositet, men kul ska det bli!.. iallafall, jag som är duktig på att göra bort mig lyckades även idag. eller, jag skäms oftast inte, utan det brukar vara andra som skäms ÅT mig, haha. låg på gräsmattan där det fläktade lite skönare, och då går granngubben förbi. jag låg i enbart stringisar med rumpan rätt upp i vädret, vilket fångade hans ögon. nivet den klassiska, kollar till snabbt, sen IGEN och typ, "såg jag rätt?" ja, nivet den blicken fick jag, men äsch, grannen, jag bjuder på den, vem vet, det kanske gjorde hans dag, eller så tänkte han "move your ass from my eyes" hahah, ne sluta nu tina.




ciaooo

Kommentarer
Anonym

hahaha, tina Dahl. jag kan inte sluta skratta!

2009-06-30 19:49:49
emelie

/ emelie

2009-06-30 19:50:46
URL: http://emejlie.blogg.se/
tina

haha, det är tina dahl i ett nötskal så att säga ;)

2009-06-30 23:34:15
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!