14 juni

fotbollsturneringen är spelad, skolavslutningen är avklarad, alla studenterna är grattade, och sommarlovet är äntligen här.
tjejerna i sagofén var grymma på fotbollen, bara det att målen inte riktigt gick att sparka in som de ville. men de kämpade på bra, jag har filmat osv. (se FB) vi på bänken fick underhållning av bästa sort, bra jobbat! sedan till skolavslutningen, som inte blev lika mycket fiasko som julavslutningen, men det var inte så långt ifrån. nästa år tjejer, ni vet vad vi sa! sista gången vi träffade ann, vi får en ny lärare till hösten. hon hade förresten bakat världens godaste tårta! på kvällen blev det ut & äta på piren med min bästa.
fredag & studenternas dag. led med dom, med tanke på vädret, men de var glada & fulla ändå. jag & evelina var på bäckadal och kollade när de sprang ut. sen på kvällen åkte vi in till stan och tjatade med dom! trevligt.

igår var det min sötnos födelsedag, vi säger grattis till josie! och det ska vi fira i veckan :)
syster & henke har vart hemma i helgen, så var med dom & deras kompisar ute & åt igår!

hörs senare,
/ t. dahl


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!