SVININFLUENSAN?

jo, jag är säker på att mamma och jag har insjuknat i svininfluensan. varför skulle vi som aldrig är sjuka annars, bli sjuka exakt samma dag? mamma som jobbar inom sjukvården skrattar bara åt mig, men ni ska få se. båda är förskylda, febriga och allmänt olika oss själva, haha.

helgen var grymt lyckad. åkte i torsdags till ullared, syrran och henke hängde på! min mamma älskar det stället, dock inte jag. i några timmar äre bra, men sen kommer tinas irritation när kärringar (ja, för männen är så snälla och bara går med vagnen åt frugan) kör på en och låtsas att dom inte märker nåt. att vi fick stå i kö 45min i spöregn in till dårhuset gjorde ju inte saken bättre. gick och shoppade i varberg i fredags, och fick med mig en hel del. outfiten till madonna är nästan kirrad. sen till banan. satte upp teamtältet och sen blev det film i elins buss. toni lämnade mig & elin för vi valde en riktig tjejfilm. lördag och kval. toni satte 6:e tid. sen teammöte. efter det blev det in till varberg och käka med rasmus och hans 2 kompisar. kinamat som jag tjatat om hela vägen, och jag fick som jag ville! :)

söndag och heat. första heatet gick det så dåligt så att vi nämner det inte ens. andra slutade toniboy 11. men, bättre än så kan han, det vet vi alla. träffade min söta josie och jag firade henne med presenter, kladdkaka och pannkakor! träffade även goaste nathalie i helgen, hur kul som helst att se varandra igen! & planer, det har vi gott om... ;)


det konstiga är, att det berör mig inte det minsta, det stör mig inte längre! happyface!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!