Surprise!

somnade 04 inatt, så trött som jag var stannade jag i bussen istället för att cykla milen bort till hästtävlingen, vi var ju trots allt där igår! inte illa att det fanns reklam om hästkrafter där (supercrossen, ullevi). i måndags åkte vi ner i zigenarbussen som vi för övrigt börjar trivas rättså bra i, haha. sen blev det ut & äta. igår vare ju stranden och tävlingen. sen på kvällen tänkte jag & evelina gå in till centrum och kolla om det var något party, men efter en lång promenad gav vi upp, blev kulturella och tog kort på statyer (!) sen mötte vi ett gäng grabbar vid busshållplatsen, hängde på till deras stuga hör i närheten och stannade där långt in på natten. evelina ocg jag är gifta också, alltså inte med varandra, utan hon med en skåning och jag med en stockholmare, hahah. herregud ja! rätt hyfsad kväll ändå!


balen i nian!

nu ska jag fixa iordning mig. kvällens planer är antingen in till lund på party eller till campingen på partaj. den som lever får se!

ciaaaao babes


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!